Management en Communicatie

Leid je werk in goede banen met een cursus projectmanagement

Natuurlijk zijn in jouw werk uitstekende officemanagementskills het allerbelangrijkst. Maar wil je jouw manager(s) écht ondersteunen, dan is het belangrijk dat je daarnaast investeert in andere vaardigheden. Officemanagers werken steeds vaker voor meerdere managers en nemen deel aan diverse projecten. Een training projectmanagement of plannen en organiseren biedt jou de handvatten die je nodig hebt om je werkzaamheden goed te structureren.

Van alle markten thuis

Daarnaast is het belangrijk dat je inhoudelijk goed op de hoogte bent. In een management en communicatie training ontwikkel je inzicht in hoe organisaties functioneren. Dat helpt je om je manager of afdeling uitstekend te ondersteunen bij het plannen en organiseren van de werkzaamheden en bij het gericht communiceren met verschillende doelgroepen. Krijg je in je werk vaak te maken met financiële terminologie? Met de korte finance training Finance for Non-Financials raak je snel bekend met begrotingen, budgetten, investeringen en rapportages. 

Onze website maakt gebruik van cookies.