Menu
Opleidingsadvies

De Supportprofessional anno 2020

Het vak van Supportprofessional verandert. De managementondersteuner van vandaag is allang niet meer de secretaresse van 20 jaar geleden. En waar supportprofessionals nu nog  plannen, organiseren en proactiviteit als de belangrijkste competenties zien, staat over 10 jaar waarschijnlijk de IT-vaardigheid in de top 3.* Deze verschuiving van competenties vraagt om bredere kennis en een verdere uitbreiding van je vaardigheden. Het is dan ook belangrijk je voortdurend te blijven ontwikkelen.

*De gegevens in dit artikel zijn gebaseerd op een onderzoek in opdracht van Schoevers, uitgevoerd door onderzoeksbureau Markteffect onder 400 supportprofessionals.

Ambitieus

Supportprofessionals zijn enorm ambitieus. Zij geven zichzelf gemiddeld een 7,9 voor ambitie, zo blijkt uit ons onderzoek. Daarom heeft Schoevers een breed aanbod aan (korte) opleidingen en trainingen op verschillende niveaus.

Kort en intensief

Werken aan je ontwikkeling kost tijd, maar dat mag natuurlijk geen reden zijn om het niet te doen. Daarom vind je bij Schoevers ook veel korte, intensieve opleidingen en trainingen. Deze variëren van enkele dagen tot een aantal maanden. In zo’n korte periode ga je actief aan de slag met je kennis en vaardigheden, waarna deze weer helemaal up-to-date en toekomstbestendig zijn.

Enthousiast geworden? Bekijk dan ook eens de volgende trainingen

Het Schoevers Kwaliteit Register ®

Het Schoevers Kwaliteit Register is een keurmerk waarmee je aantoont dat je op topniveau bent opgeleid. Het SKR® wordt gecontroleerd door een onafhankelijke commissie en breed gedragen in het bedrijfsleven. Wie in het register opgenomen is, behoort tot een exclusief netwerk van ambitieuze managementondersteuners. (Potentiële) werkgevers zien meteen: jij levert Schoevers-kwaliteit.