Deeltijd
MBO-deelprogramma
Wil je bijdragen aan het creëren en behouden van een goede bedrijfsreputatie? Wanneer kies je voor de krant, televisie of social media om de doelgroep te bereiken? En wat zijn de andere onderdelen van een marketingcommunicatieplan? Kies voor de MBO Module Marketing van Schoevers. In dit MBO-programma komen consumentengedrag, de psychologie in marketing en de verschillende marketingcommunicatie-instrumenten aan bod. Afsluitend schrijf je een efficiënt marketingcommunicatieplan dat toepasbaar is binnen je eigen organisatie.
Wil je actief aan de slag met marketingcommunicatie en een plan schrijven dat volledig is afgestemd op jouw organisatie? En wil je je nieuwe kennis en vaardigheden bekronen met een gewaardeerd Schoevers-diploma? Dan is dit programma geschikt voor jou!
Dit programma wordt verzorgd door ervaren vakdocenten. Door veel te oefenen met opdrachten krijg je de leerstof snel onder de knie. Je leert verschillende marketingcommunicatie-instrumenten beschrijven en de mediakeuze voor een marketingcommunicatieplan onderbouwen. Ook krijg je zicht op de distributie. Kortom: een breed programma waarna je direct aan de slag kunt met marketingcommunicatie binnen jouw organisatie.
In dit programma wordt gebruikgemaakt van actueel lesmateriaal. Daarnaast heb je toegang tot een online leeromgeving waar je veel informatie vindt, zoals een leerwijzer, praktijkopdrachten en extra praktijkinformatie. Via de leeromgeving kun je ook communiceren met je medestudenten en je docent.
Als je de lessen voorbereidt, haal je meer rendement uit de bijeenkomsten. Houd als richtlijn aan dat je ongeveer evenveel tijd bezig bent met de voorbereiding als de duur van de lestijd.
Je kunt dit programma klassikaal volgen op een locatie naar keuze. Omdat je binnen een groep veel van elkaar leert, bieden we je een alternatieve locatie aan wanneer er voor jouw voorkeurslocatie onvoldoende aanmeldingen zijn.
Behoefte aan meer flexibiliteit? Met de lesvariant e-learning studeer je in je eigen tijd en in je eigen tempo op afstand. Je wordt online begeleid door een ervaren docent.
Voor de unieke combinatie van beide lesvarianten kies je voor virtual classroom. Hierbij volg je de lessen op vaste tijdstippen, met een docent én digitaal. Voor meer informatie over onze opleidingsvarianten, zie de pagina Opleidingsvarianten op onze website.
Bij het aantal lessen wordt uitgegaan van de avondvariant. Bij de dagvariant heb je altijd 2 lessen op dezelfde dag. In het programma komen de volgende onderwerpen aan de orde:
De MBO Module Marketing sluit je af met een praktijkgerichte opdracht. Na succesvolle afronding van dit programma ontvang je het instituutsdiploma ‘MBO Module Marketing’ van Schoevers.
Betaal je je opleiding zelf, of doet je werkgever dit? Voor veel van onze opleidingen kun je gebruikmaken van interessante financiële voordelen. Welke mogelijkheden er zijn, lees je terug in onze subsidiebrochure.
Opleiding op locatie
Bij Schoevers regelen wij een arrangement voor jou bestaande uit onbeperkt koffie, thee en ijswater. Het dagarrangement is inclusief een uitgebreide lunch. De arrangementskosten bedragen € 25,-/ € 30,-* per dag of € 5,50 / € 10,-* per avond. Als er locatiekosten vermeld worden in het kostenoverzicht, worden deze kosten aan je doorberekend. De locatiekosten bedragen € 29,50/ € 35,-* per dag of € 10.- / € 20.-* per avond.
Let op: alle bovenstaande bedragen zijn exclusief BTW. Vanaf 1 september 2024 zijn de bedragen met een * van toepassing.
Virtual Classroom of E-learning
Wanneer je ervoor kiest om een van onze opleidingen online via een e-learning of virtual classroom te volgen, worden er geen locatie- en arrangementkosten in rekening gebracht.