Menu

Klantgerichte Communicatie en Ontvangst

Jij als het klantgerichte gezicht van de organisatie

Klantgerichte Communicatie en Ontvangst

Jij als het klantgerichte gezicht van de organisatie

Vorm

Deeltijd

Opleidingsniveau

Training

Duur

3 maanden

Eerstvolgende startdatum

21-12-2021

Kostenoverzicht

Aanvragen

Vorm

Deeltijd

Opleidingsniveau

Training

Duur

3 maanden

Eerstvolgende startdatum

21-12-2021

Kostenoverzicht

Aanvragen
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen

Als receptioniste of telefoniste ben jij het visitekaartje van de organisatie. De manier waarop je klanten face-to-face, telefonisch, via e-mail of chat te woord staat, bepaalt de eerste indruk van de klant. In de Schoevers-opleiding Klantgerichte Communicatie en Ontvangst leer je hoe jij in naam van de organisatie een uitstekende eerste indruk achterlaat. Je leert op klantgerichte wijze mensen ontvangen en te woord staan. In de opleiding is veel aandacht voor concrete praktijkoefeningen die je direct in je werk kunt toepassen. Ook als je op een snelle manier je cv wilt versterken om een leuke baan te vinden in dit werkveld, is dit Schoevers-diploma heel nuttig.

Doelgroep

Wil je graag leren hoe je op de Schoevers-wijze klanten ontvangt, te woord staat en het helemaal naar hun zin maakt? Ben jij graag dat sprankelende gezicht van de organisatie? Schrijf je dan in voor de Schoevers-opleiding Klantgerichte Communicatie en Ontvangst.

Doel en opzet van de opleiding

De opleiding kent een zeer praktijkgerichte aanpak. In het programma staat het ontvangen van gasten en het klantgericht communiceren centraal. Die echte klantomgang leren we jou op een zeer aansprekende manier. De opleiding wordt verzorgd door docenten met ruime praktijkervaring. Door veel te oefenen met opdrachten krijg je de leerstof snel onder de knie. Als je al een bij de opleiding passende werkomgeving hebt, merk je dat direct. Je leert dingen die je meteen in je eigen werk kunt toepassen.

In de opleiding wordt gebruikgemaakt van praktijkgericht lesmateriaal. Daarnaast heb je toegang tot een prettige online leeromgeving waar je veel informatie vindt, zoals een leerwijzer, praktijkopdrachten en extra praktijkinformatie. Via de leeromgeving kun je ook communiceren met je medestudenten en je docent.

Vooropleiding

Voor deze opleiding gelden geen specifieke vooropleidingseisen.

Voorbereiding

Als je de lessen voorbereidt, haal je meer rendement uit de bijeenkomsten. Houd als richtlijn aan dat je ongeveer evenveel tijd bezig bent met de voorbereiding als de duur van de lestijd.

Klassikaal of virtual classroom

Je kunt dit programma klassikaal volgen op een locatie naar keuze. Omdat je binnen een groep veel van elkaar leert, bieden we je een alternatieve locatie aan wanneer er voor jouw voorkeurslocatie onvoldoende aanmeldingen zijn. Onze leslocaties zijn gevestigd door heel Nederland. Geef je de voorkeur aan lessen op vaste tijden, met een docent én digitaal? Dan biedt virtual classroom je de uitkomst. Voor meer informatie over onze opleidingsvarianten, zie de pagina Opleidingsvarianten op onze website.

Klantgerichte Communicatie en Ontvangst

Jij als het klantgerichte gezicht van de organisatie

Vorm

Deeltijd

Opleidingsniveau

Training

Duur

3 maanden

Eerstvolgende startdatum

21-12-2021

Kostenoverzicht

Aanvragen

Alle deeltijdopleidingen in één overzicht

Wil jij op je gemak al onze opleidingen bekijken? Vraag dan hier onze studiegids aan. Je kunt kiezen voor een studiegids van onze deeltijdopleidingen.

Wij helpen je graag met een persoonlijk opleidingsadvies!

Telefonisch zijn wij bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur tot 18:00 uur. Je kunt ons ook een bericht sturen via Whatsapp, van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur.

 ​     035 - 7 506 140
      06 - 10 454 608
      Stuur ons een bericht