Schoevers Navigator

Incompany

Managementondersteuners zijn zelfstandige professionals die van veel verschillende markten thuis zijn. Ze bieden proactief ondersteuning, faciliteren én adviseren. Het succes in hun functie wordt in hoge mate bepaald door drie pijlers: 

  • Communiceren 
  • Organiseren 
  • Klantgericht handelen 

Speciaal voor managers en supportprofessionals hebben we de Schoevers Navigator ontwikkeld. Deze tool geeft inzicht in deze competenties van een supportprofessional, zodat jullie weten wat zijn of haar sterke punten zijn en wat de verbeterpunten zijn. U als manager en de supportprofessional ontvangen digitaal een door Schoevers opgestelde competentievragenlijst. Nadat de vragenlijst en de testen zijn ingevuld ontvangt u een persoonlijke rapportage met de scores. Het Navigatorrapport is de basis voor een ontwikkelgesprek en in overleg bepalen jullie op welke punten de supportprofessional zich verder kan ontwikkelen en hoe hij of zij dat gaat doen.

Uit onderstaande competentieset wordt afhankelijk van de inhoud van de functie een webbased vragenlijst samengesteld met 6-8 competenties die het best aansluiten op de rol van de supportprofessional:

  • Plannen en organiseren 
  • Organisatiesensitiviteit 
  • Klant- en servicegerichtheid 
  • Aandacht voor kwaliteit 
  • Proactief handelen 
  • Opbouwen en onderhouden van relaties 
  • Persoonlijk leiderschap 
  • Stressbestendigheid 
  • Projectmanagement 
  • Vakgerichte kennis en vaardigheid
 

Mogelijkheden bespreken

Wilt u meer informatie over de mogelijkheden van Schoevers Navigator voor uw organisatie? Uw contactpersoon bij Schoevers Incompany, Dianne van de Rijt, staat voor u klaar met ideeën voor oplossingen op maat. Ze vertelt u alles over de mogelijkheden en denkt graag met u mee. U kunt haar mailen op DvandeRijt@schoevers.nl of bellen op 06 – 29 51 55 03.