Menu

Digitale Processen voor Virtual Support

Krijg zicht op de mogelijkheden die software en online tools bieden

Digitale Processen voor Virtual Support

Krijg zicht op de mogelijkheden die software en online tools bieden

Vorm

Deeltijd

Opleidingsniveau

Training

Duur

3 dagen

Eerstvolgende startdatum

11-11-2021

Kostenoverzicht

Aanvragen

Vorm

Deeltijd

Opleidingsniveau

Training

Duur

3 dagen

Eerstvolgende startdatum

11-11-2021

Kostenoverzicht

Aanvragen
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen

In deze training doe je kennis op over het systematiseren en digitaliseren van werkzaamheden binnen de operationele processen in de organisatie (of op de afdeling) waar jij werkt. Je brengt in kaart welke processen er plaatsvinden rondom het leveren van de diensten en/of producten, bekijkt welke rol jij als supportprofessional hierin speelt en ontdekt welke mogelijkheden er zijn om de werkzaamheden binnen deze processen te digitaliseren.

Je resultaat

Na afloop van deze training heb je in kaart welke operationele processen er binnen je organisatie worden uitgevoerd om de diensten en/of producten te leveren en heb je zicht op jouw aandeel hierin. Je weet welke mogelijkheden verschillende soorten software en online tools bieden om werkzaamheden te vergemakkelijken en je hebt in beeld welke software en tools bij de organisatie passen. Ook ben je op de hoogte van de nieuwe privacywetgeving en de consequenties hiervan op het externe klantproces.

Doelgroep

Deze training is bijvoorbeeld handig als je als supportprofessional zzp'er bent of wilt worden, maar ook voor supportprofessionals binnen midden- en kleinbedrijven en corporate supportprofessionals. Je wilt graag locatie-onafhankelijk werken.

Aanpak

Tijdens deze training bekijk je hoe je de operationele processen rondom het leveren van een dienst en/of product kunt systematiseren en digitaliseren. Je leert uit welke vier fases het leveren van een dienst of product bestaat en werkt het proces per fase uit voor een van de diensten of producten uit jouw organisatie. Hierin neem je de benodigde documenten en klantcontactmomenten mee. Vervolgens bekijk je welke online tools en software je kunt inzetten om het proces te digitaliseren. Ook krijg je zicht op het belang van het inzetten van een CRM tool en verdiep je je onder andere in het beheren en verwijderen van klantgegevens volgens de nieuwe privacywetgeving.

Jouw doelstellingen en achtergrond zijn het uitgangspunt tijdens de training. De trainer heeft oog voor jouw vooruitgang. Door de kleine groep ben je namelijk verzekerd van zijn persoonlijke aandacht.

Klassikaal of virtual classroom

Je kunt dit programma klassikaal volgen op een locatie naar keuze. Omdat je binnen een groep veel van elkaar leert, bieden we je een alternatieve locatie aan wanneer er voor jouw voorkeurslocatie onvoldoende aanmeldingen zijn. Onze leslocaties zijn gevestigd door heel Nederland. Geef je de voorkeur aan lessen op vaste tijden, met een docent én digitaal? Dan biedt virtual classroom je de uitkomst. Voor meer informatie over onze opleidingsvarianten, zie de pagina Opleidingsvarianten op onze website.

Digitale Processen voor Virtual Support

Krijg zicht op de mogelijkheden die software en online tools bieden

Vorm

Deeltijd

Opleidingsniveau

Training

Duur

3 dagen

Eerstvolgende startdatum

11-11-2021

Kostenoverzicht

Aanvragen

Alle deeltijdopleidingen in één overzicht

Wil jij op je gemak al onze opleidingen bekijken? Vraag dan hier onze studiegids aan. Je kunt kiezen voor een studiegids van onze deeltijdopleidingen.

Wij helpen je graag met een persoonlijk opleidingsadvies!

Telefonisch zijn wij bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur tot 18:00 uur. Je kunt ons ook een bericht sturen via Whatsapp, van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur.

 ​     035 - 7 506 140
      06 - 10 454 608
      Stuur ons een bericht