Secretariaatsscan

Hebt u vragen over de inrichting en organisatie van uw secretariaat? De Schoevers-secretariaatsscan licht uw secretariaat door op:

  • het niveau van samenwerking en interne communicatie;
  • het huidige en het gewenste service- en klantgerichtheidsniveau;
  • efficiëntie en effectiviteit van de werkprocessen;
  • inrichting en personele bezetting van het secretariaat.

De secretariaatsscan omvat de volgende stappen:

  • stap 1: competentievragenlijsten, taakinventarisatie en tijdbesteding;
  • stap 2: actieplan op basis van conclusies;
  • stap 3: Implementatie en ondersteuning bij het beschrijven van de werkprocessen.

Deze scan kan ook deel uitmaken van een intern employabilitytraject.

Wilt u een meting op individueel niveau? Dat kan met een van de onderstaande instrumenten:

  • de Schoevers Secretaresse Navigator;
  • de EVC-procedure voor het meten en erkennen van praktijkervaring.

Brochure deeltijdopleidingen

Op je gemak alle deeltijdopleidingen bekijken? Vraag dan onze brochure aan.

Heb je vragen of wil je graag persoonlijk opleidingsadvies?

Neem dan contact met ons op

 ​     035 - 7 506 140
      06 - 10 454 608
     Stuur bericht