Marketingcommunicatie: Iets voor jou?

De marketingbranche is ontzettend in beweging. Studies als Communicatiewetenschap, Media, Informatie en Communicatie en onze eigen Marketingcommunicatie opleidingen zijn dan ook enorm in trek. Maar waarom zou je voor een van deze opleiding kiezen? Wij zetten het voor jou op een rijtje: drie redenen om voor een opleiding marketingcommunicatie te kiezen.
 
1.Een opleiding waar je veel kanten mee op kunt
Of je nu creatief bent en bij een reclamebureau wilt gaan werken, bij een groot bedrijf op de marketingafdeling wilt meedenken over strategie of aan bureauzijde voor diverse merken de public relations wilt managen, met een opleiding marketingcommunicatie kun je veel kanten op. Je hebt na de opleiding een brede ontwikkeling en je ontdekt in de praktijk welke richting jou het beste ligt.
 
2.Marketeers zijn gewild op de arbeidsmarkt
Het is belangrijk dat een opleiding bij je past, maar het is ook van belang om te weten wat je kansen op de arbeidsmarkt zijn. Goed nieuws, marketing en communicatie professionals zijn zeer gewild. Het aantal vacatures voor marketingmedewerkers is ten opzichte van 2015 bijvoorbeeld met 97% gestegen. Met een marketingcommunicatie opleiding op zak hoef jij je geen zorgen te maken over je toekomstperspectief.  
 
3.Streepje voor met een Schoeversopleiding
Gezien de populariteit van marketingcommunicatie opleidingen is de concurrentie op de arbeidsmarkt groot. Als je nadenkt over een studie in deze richting, neem dan ook een Schoeversopleiding mee in je overweging. Naast voldoende kennis doe je ook praktische vaardigheden op onder persoonlijke begeleiding van docenten uit het vakgebied. Met een Schoeversdiploma heb je een streepje voor, daarom durven we een baangarantie af te geven.
 
Of je nu brand manager, PR-adviseur, marketingmanager of reclame maker wilt worden, de mogelijkheden zijn heel divers. Niet geheel onbelangrijk, de markt vraagt om professionals in dit vakgebied. Ben je overtuigd? Bekijk onze mogelijkheden hier:  
 
Bekijk onze mogelijkheden hier.

Onze website maakt gebruik van cookies.